nUruL @ afZAn @ iJaN

~~A.K.U. H.A.N.Y.A. I.N.S.A.N. B.I.A.S.A.~~

Thursday, November 11, 2010

ANGiN


Lihat gambar diatas...........
Kadang2 aku sedih dengan nasib yang berdua ni... selalu menjadi sasaran kemarahan ku........Pagi tadi aku baling beg kakak, sebab:
1: aku bangun 4.30 pagi dan perut ku tak sedap
2: kul 4.45 hingga 5.30 adam menangis tak berenti
3: kul 5.40 aku start mandi, kul 6 aku siap
4: Deddy hanya siap pukul 7.15 dan aku dah lambat
sampai depan rumah kak non pukul 7.30, aku grab everything, dan hantar adam, otw nak turun tangga, kakak jerit "UMI BEG KAKAK TINGGAL" Ya Allah, budak ni, dah ler umi dah lambat, so aku lari amek beg dia dan bum baling jer..
Masuk keta, deddy marah aku......... Tak malu ker buat macam tu kat depan rumah orang,
Selama hari ni, dia tak malu ker bile aku susah payah angkat beg anak, dukung adam dan berjalan naik rumah akak?
Tension aku dan ini menyebabkan aku angin about 4 jam gak ler

No comments:

Post a Comment